vrijdag 7 augustus 2009

Mindswitch

Mindswitch

Gisteren las ik een artikel van iemand die ik erg bewonder en hij sprak hierin over een mindswitch. Een mindswitch die we volgens mij ook goed kunnen gebruiken op het Wajongdossier.

Hoe meer bedrijven ik bezoek, hoe meer mensen ik spreek hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het allemaal niet zo heel lastig is…Wajongeren aan de slag helpen.
Een heleboel dingen in Nederland kloppen gewoon rondom dit dossier.

Regelgeving: klopt
Financiƫle voordelen: kloppen
Variƫteit: klopt


In Nederland moet er alleen een mindswitch worden gemaakt. Werk boven alles. Het is volstrekt onjuist dat er een groot deel van het re-integratiebudget in het prepareren van mensen voor de arbeidsmarkt gaat zitten.

Dit belangrijke werk dient te worden overgenomen door andere sectoren (denk dan aan de geestelijke gezondheidszorg), terwijl in de re-integratiesector alleen maar mensen zouden terecht moeten komen die ready for action zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten